Pembaca Setia

04 December 2018

Keputusan Temu Duga Bagi Lantikan Tetap Ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan. (Bagi sesi temu duga yang telah diadakan bermula pada 29 Oktober 2018 hingga 9 November 2018 boleh disemak di sini)

Keputusan Temu Duga Bagi Lantikan Tetap Ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan

Keputusan temu duga bagi pelantikan tetap ke jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (PPP) Gred DG41 untuk calon lepasan IPGM, bagi sesi temu duga yang telah diadakan bermula pada 29 Oktober  2018 hingga 9 November 2018 boleh disemak di sini.

https://semakan.spp.gov.my/semakan/keputusan_temuduga_view.php

Surat Arahan Penempatan akan dikeluarkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).

TINDAKAN CALON SELANJUTNYA:
Calon yang berjaya perlu memuat naik, menyimpan dan mencetak Surat Tawaran Lantikan dan Pakej Setuju Terima Tawaran (PSTT) dalam tempoh enam (6) minggu sahaja dari tarikh hebahan ini dibuat. Untuk makluman, PSTT hendaklah dihantar kepada Ketua Jabatan masing-masing seperti di dalam Surat Arahan Penempatan oleh KPM.

Sekiranya terdapat sebarang kesilapan alamat pada surat tawaran tersebut, calon-calon adalah dimohon untuk menghantar emel kepada alamat emel iaitu maimunah@spp.gov.my atau asmah@spp.gov.my.

Sila kemukakan alamat yang betul beserta nombor kad pengenalan dan nombor telefon untuk dihubungi kepada emel tersebut. SPP akan menghubungi calon apabila surat tawaran tersebut telah dikemaskini dan boleh dicetak semula.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...